Sunday, August 8, 2010

STA GATHERING

Sabtu 7.8.2010 jam 8 malam, makan malam "STA GATHERING" diadakan dirumah Roy lagi antara yang hadir keluarga STA serta rakan2 seperjuangan yang lain dan lebih2 lagi sebahagian dari hadiah bagi cabutan bagi nombor bertuah malam tu sponsor by Ken bos besar kedai pancing Deepblue Fishing.



Meriah jua malam atu macam2 menu yang dihidangkan termasoklah jagong bakar.







Antara hadiah2 yang disediakan bagi cabutan nombor bertuah malam atu acara2 yang ditunggu2 uleh semua yang hadir.





Sebelum cabutan nombor bertuah dimulakan terlebih dahulu tuan rumah Roy dan member lain termasoklah Ken(Bos DeepBlue fishing) sedang memeriksa nombor yang akan diundi. Selasin dari nombor bertuah hadiah bagi ketegori lain juga disediakan seperti tangkapan dalak,barab dan selunsong terbanyak, tangkapan paling cepat, paling aktif memancing, rescue dan juga lain2 kategori.



Majidi menerima hadiah bagi kategori tangkapan selunsong paling banyak serta rekod terbesar bagi tahun ini yang disampaikan oleh Ken.

Asat Albab menerima hadiah kategori tangkapan dalak dan toman paling banyak dan sekaligus rekod toman terbesar setakat ini bagi STA untok tahun ini.
Danan menerima hadiah kategori tangkapan barab paling banyak setakat ini cuma beliau tak dapat hadir malam atu disebabkan ada hal tertentu.
Madi menerima hadiah kategori pemancing paling aktif bagi STA.



Grand prize diterima oleh Amizul aka Lambus menerima set joran Abu Garcia Conolon serta lure scum frog sponsor by Roy kategori rescue bagi member STA.



Terimakasih banyak2 bagi yang turut melancarkan acara STA GATHERING malam atu dan kepada yang sponsor hadiah2 dan juga makan malam atu lebih2 lagi Ken bos Deepblue fishing yang sudi hadir bersama kakak serta rakan2nya yang datang dari KL yang berkesudian sponsor hadiah dan juga menyampaikan hadiah kepada yang bernasib baik malam atu.

No comments:

Post a Comment