Sunday, January 23, 2011

TOMAN KELAPARAN @ LUBOK BUKIT SEPI

Ahad 23.1.2010 jam 5.30 petang, Hj Fadil dan Boy Sangkut memindah perahu milik Hj Fadil dari lubok teratai ke lubok bukit sepi yang mana sudah sekian lama jua nda melawati spot tersebut dan kebetulan masa atu aku ada acara dirumah dan setelah selesai dalam jam 5.45 petang baru tah aku join durang yang mana Hj Fadil sudah pun belureh seekor toman menggunakan lure katak buyunnya yang disambar tarus baru jua beberapa minit cast sebelum aku sampai.Setelah aku sampai di sana tanpa membuang masa aku pun tarus memasang light set dan mempertaruhkan lure SP white rabbit dan beberapa kali cast, lure ku telah pun disambar toman tapi sayangnya cuma kana ekor SP ku saja sampaikan terputus bah digigitnya haha...macam chewing gum banar tu....manakala Boy Sangkut cuma misscol saja yang menggunakan lure katak SPRO, Tahniah Hj Fadil heng saja ni batah2 ani hehe...

No comments:

Post a Comment