Wednesday, January 12, 2011

HJ PANGAN ADA HENG TOMAN TU....@ EPM

Selasa 11/01/2011 jam 06.30 pagi, operasi menomanlak masih lagi diteruskan diEPM yang diketuai oleh Capt Asat Albab, crew terdiri dari Madi aka Kambayau dan Hj Pangan aka Piyambut. Dalam beberapa jam operasi dijalankan pada waktu pagi cuma Hj Pangan saja berhasil menaikkan seekor toman manakala Capt Asat Albab dan Madi cuma ugat (lepas)dan miscall saja.
Tengah hari operasi pun diberhentikan buat seketika untok berehat makan tengah hari dalam perahu saja dibawah pohon kayu besar untok berlindung dari kepanasan dan baru beberapa minit selepas makan terus tah mengambil kesempatan membottom beumpankan hati ayam dan dalam beberapa minit membottom Hj Pangan berhasil lagi menaikkan 2ekor toman berat 1.5kg dan berat 2.5kg manakala Capt Asat Albab dan Madi nda ada belureh membottom. Jam 2.00 petang, operasi cast tomanlak pun diteruskan lagi seperti biasa dalam beberapa jam cast, Hj Pangan berjaya menaikkan seekor toman merupakan toman strike yang ke4 kali untok hari ani, heng jua banar tu...
Minit-minit terakhir sebelum balik, baru tah Capt Asat Albab berjaya menaikkan seekor dalak dan Madi cuma ugat (lepas) dan miscall saja.Nda apa cuba lagi Madi next tym...TAHNIAH Capt Asat Albab dan Hj Pangan aka Piyambut..

No comments:

Post a Comment