Tuesday, March 30, 2010

MENOMAN BERSAMA MEMBER2 DARKARTCASTER @ LABUAN

Selasa 30.3.2010 ptg aku sama Emi berkunjung keLabuan secara mengejut bertolak dari Terminal Muara jam 1 ptg dan sampai Terminal Labuan jam 2.15 ptg dan disambut uleh bro Mizlan dari darkartcaster Labuan. Sebelum kami keterminal kami sempat lagi cast dilubok onway kami kan keterminal iaitu lubok sabun namun nda ada strike langsung dan yang menyedihkan lagi rod tohunko milik Emi patah semasa cast tadi. Setibanya di Labuan kami dibawa kedai pancing diLabuan dan lapas atu kami terus saja kelokasi menoman pada jam 4ptg setibanya kami di spot tersebut kami pun masing2 mencari spot strategi. Aku yang mula menggunakan lure popper ecogear premium baru sekali cast sudah kena sambar toman tapi sayangnya miscall, percubaan ke2 masih jua miscall buat kali ke3 cast ku tukar lure pencil strike pro putih, baru tah mengena seekor toman size junior saja. Lepas atu nda lagi ada strike, sejam kami cast Fizan, Izam dan Reduan pun sampai join kami cast. Namun petang dalam jam 6 atu nda ada jua strikenya cuma Emi saja yang miscall 2x. Jam 6.30 ptg kami pun balik mau jalan2 cari makan pasal perut udah bekeroncong.Lure pencil strike pro ku ani tah jadi hero menoman kali ani hehe...Liat tah Emi siok2 cast udah yang baju putih manakala Izam yang baju oren atu menggambar saja nda membawa set cast pasal baru balik kaja tu....Dari kiri aku, Mizlan(baju merah), Reduan(baju hitam), Emi(baju putih) dan Fizan(baju ala2 commando), Izam jadi tukang gambar saja. Tahniah buat Reduan menerima cahaya mata babygal merupakan anak yang ke2 semoga dimurahkan rezeki lagi...Anitah lubok sabun sebelum kami kan keterminal tapi nda ada langsung strike dalak, yang menghairankan rod tohunko Emi patah tymnya cast hehe...heran2..Terimakasih Mizlan, Reduan dan Fizan atas belanja makan malam tadi yang herannya lauk yang di order tu tak sampai2 lagi hehe...lagi menghairankan... Jam 9.30 mlm baru tah kami check in di hotel pantai view tempat kami tinggal, liat tah Emi sempat lagi memasang tali power pro baru arah spool abu baru jua dibalinya tadi dikedai pancing Labuan.

DIKESEMPATAN ANI SAYA MEWAKILI MEMBER2 STA INGIN MENGUCAPKAN TAHNIAH KEPADA KHAIRUL AKA LANGKANG KERANA ISTERINYA SELAMAT MELAHIRKAN ANAK DAN DIKURNIAKAN ANAK LELAKI PAGI TADI SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI LAGI...AMIN..