Sunday, November 29, 2009

MENDALAK BERSAMA DARK ART CASTER @ LABUAN

Sabtu 28.11.09 seawal pagi jam 6,bro Mizlan sudah pun berada menunggu dibawah hotel tempat aku(Azlan) dan Adi Mirza(juniorku)menginap. Ini buat hari ke2 kami cast dalak yang mana hari pertama setibanya kami di Terminal Labuan bro Mizlan terus membawa kelokasi mendalak namun belum ada hasil. Namun trip mendalak pada hari ke2 memang meriah, antara yang beraksi Pak Majid, Fizan, Mizlan, Azlan(aku da..) dan Adi Mirza(juniorku). 1st strike dalak berat 400 grm memang orang ni boleh dikatakan setiap minggu mendapat dalak, Pak Majid itulah orangnya. 2nd strike sudah tentu guide kami bro Mizlan dengan dalak seberat 1kg ngam2.
3rd strike akhirnya dapat juga aku dalak berat 500grms yang mana 1st day aku ugat dengan lure SPRO baru jua ku bali nda menyasal membali ada heng udah hehe...Lure katak jenis SPRO baru ku beli sudah berhasil....Tangkap dan lepas mesti diamalkan agar tak pupus .
Bergambar ramai dari kiri Fizan, Pak Majid, Azlan dan Mizlan, memang meriah jua beraksi dengan team Dark Art Caster Labuan ani banyak kenangan manis maupun kenangan lucu sepanjang berada di Labuan terutama bro Mizlan yang jadi guide kami memang lucu orang ani 'MANTAP' bro semasa naik tangga tempoh hari hehe... terimakasih belanja makan dan minumnya. Kami akan sedia menunggu kunjungan bro dan rakan2 keBrunei nanti.

No comments:

Post a Comment