Saturday, March 24, 2012

MJ KELAPARAN @ LUBOK TAPAU & SG KERAMUT

Jumaat 23.3.2012 jam 2.30 ptg...aku, Madi aka Kembayau dan Jun turun cast di lubok Tapau, lubok Lena dsn sg Keramut. Seawal strike Madi berhasil dengan 2 ekor kalakitok aka baby gt dan 2 kali strike mj monster tapi sayangnya terlepas. Aku berhasil membuka rasmi rod sama reel bc baru dengan seekor mj aka ungah dan selepas atu baru tah ku menggunakan set ul 4lb dan berhasil dengan 2ekor mj dan seekor sumpit2 manakala Jun yang menggunakan set bc pun berhasil dengan seekor mj aka ungah.
1st blood rod bc Major Craft Basspara 6'3' 8-14lb dan reel Abu Blackmax(line 10lb/leader 12lb) dengan seekor mj aka ungah di lubok Tapau.
2nd strike mj dengan menggunakan set ul rod Timber Wolf 6' 2-5lb Reel Abu Garcia Cardinal 300Ui(line 4lb/leader 12lb) lure Rapala ULS4 Clown di lubok Tapau.
3rd strike ku lagi dengan seekor baby mj dengan set ul jua di sg Keramut.4th strike ku lagi seekor sumpit2 dengan menggunakan set ul di sg Keramut jua.Jun berhasil dengan seekor mj menggunakan set baitcast dan beberapa kali miscol.2 ekor kalakitok aka bby gt uleh Madi dan 2 kali strike mj monster terlepas, kana test tia ryoga atu uleh monster hehe...Seekor sumpit2 kecundang uleh ryoga lagi..taiko S udah ni...

No comments:

Post a Comment