Friday, December 10, 2010

BULAN-BULAN 3 VS DALAK 1 @ KALBAT TERATAI

Jumaat 10.12.2010 petang, kali ani Raz, Babah dan Boy Tongkos aka CastBoy sudah lebih awal berada di Kalbat Teratai kan mendalak lagi setelah paginya Boy Tongkos belureh 2 ekor dalak namun cuma banyak kali misscol dan ugat saja sebelum aku sampai di sana. Setelah aku sampai seperti biasa set mendalak memang di bawa apalagi set flyku nda kelupahan jua manatau ada karok sudi menyambar hehe....terlebih dahulu aku mencuba mendalak namun cuma misscol sekali saja dan selepas atu baru tah ku mencuba memfly karok rupa2nya bulan2 yang menyambar flyku sampaikan 3 ekor bulan2 dalam masa 3 minit berhasil dinaikkan menggunakan flyku. Dalam pada masa yang sama aku menaikkan bulan2 ke3 Babah akhirnya menaikkan seekor dalak merupakan lesen pertamanya...setelah hujan turun, nda lagi ada strike bulan2 maupun dalak, tahniah Babah belesen dalak tah sudah ni hehe....Bulan-bulan 1st strike menggunakan fly terpaksa bergambar sendiri disebabkan durang jauh dari aku..
Lure fly ani tah berhasil menipu 3 ekor bulan-bulan dalam masa 3 minit dan banyak kali misscol sama ugat. Selepas hujan lebat turun, nda lagi ada strike bulan-bulan dan terpaksa tah bergambar dengan 3 ekor bulan-bulan tersebut selepas hujan taduh...

No comments:

Post a Comment