Sunday, November 21, 2010

CABARAN JORAN 2010

Ahad 21.11.2010 jam 8 pagi, cabaran joran 2010 telahpun bermula dan sambutan dari orang ramai memang menggalakkan termasuklah kami (aku, Madi, Babah dan Emi) yang ikut serta yang disponsor oleh Lun Fishing bagi sama2 memeriahkan lagi acara tersebut.


Ikan sumpit-sumpit yang diperolehi olehku dengan berumpankan bengkutut...






Madi dengan seekor ikan kalakitok manakala Emi terlepas ikan kalakitok sama ungah alum tah ada rezeki tu...






Marshall yang memeriksa setiap peserta yang mengikuti pertandingan tersebut.







Babah cuma sekejap saja mengikuti pertandingan tersebut disebabkan ada acara lain yang hendak di hadiri pada masa yang sama.



Walaupun nda berjaya mendapat tempat namun kami enjoy turut serta bersama dengan peserta2 yang lain.





Antara tempat yang dipenuhi oleh para peserta yang ikut bertanding dari awal pagi sudah bersiap sedia untok bermulanya acara tersebut.




Setelah acara tersebut ditamatkan pada jam 11.30 pagi, peserta sibuk ke meja penghakiman untok ditimbang hasil masing2.





Disamping acara pertandingan joran dijalankan, kem2 penjualan barang2 pancing jua ada di adakan antaranya dari Lun Fishing dan juga Deep Blue Fishing.

Terimakasih kepada pihak penganjur yang mengadakan pertandingan seperti ini dan juga diucapkan terimakasih banyak2 kepada boss Lun Fishing yang sudi sponsor kami bagi mengikuti pertandingan cabaran joran 2010 dan tak lupa diucapkan tahniah kepada yang berjaya dalam pertandingan tersebut dan bagi yang kurang bernasib baik cuba lagi dilain hari..

No comments:

Post a Comment