Sunday, February 14, 2010

MEMBARAB, MEMBADUS DAN MENDALAK GONG XI @ ULU TUTONG LAGI...

Ahad 14.2.2010 pagi Aku, Asat Albab dan Yus turun beraksi lagi di ulu Tutong mengguanakan kenderaan pacuan 4 roda milik Yus. Setibanya dispot tersebut apalagi kami masing2 mencari spot untok membarab.
1st strike aku berhasil dengan seekor barab dengan menggunakan lure popper strike pro merupakan barab yang ke5 ku.
Lapas atu nda lagi ada strikenya sehingga tah ku mencuba menukar lure strike pro red head baru tah ada strike seekor barab berat 1.1kg merupakan barab ke6 ku lagi.
Catch, Picture n Release(CPNR) Strike ke3 lurih ku seekor badus masih lagi dengan lure strike pro redhead merupakan 1st badus ku. Yahooo....anitah 2ekor barab ulehku, ada yang sakit kepala lagi ni hehe...Sebelum kami berpindah kespot yang ke2 kami berehat dulu jam 1 petang dengan minuman kami yang ditaja uleh 100 Plus dan nasi katok masak merah hehe...Anitah Yus dengan seekor dalak merupakan dalak yang ke2 baginya dispot ke2 setelah spot mula2 nda lagi ada strikenya.
Hasil ke2 Yus dengan seekor badus baby merupakan 1st badus baginya tahun ani dispot ke2 jua.
Lapas atu kami berpindah kespot last sekali dan kali ani giliran Asat Albab lagi yang mana berhasil dengan 2 ekor badus merupakan badus yang ke6 dan ke7 baginya. Nda disangka air yang tenang bebadus tia pulang hehe...

No comments:

Post a Comment