Tuesday, December 20, 2011

SUDAH GELAP...BARAB TUNJUK BELANG @ ULU TUTONG

Ahad 18.12.2011 jam 5 petang...sekian lama aku nda turun membarab di ulu Tutong, kali ani aku turun bersama Jun sama wifenya, Mahadir dan seorang lagi rakan durang. Percubaan awalnya nda mendatangkan hasil namun kami masih jua memajal sehinggalah hari sudah gelap kira2 pada jam 6.30 petang...aku membuat percubaan pada spot yang sama dengan menggunakan lure rattlin strikepro akhirnya kena strike jua uleh barab monster yang berjaya mengeluarkan tali dari spolku sehinggalah tersangkut pada reba dan membuatkan leader berkley vanish 15lb terputus. Percubaan ke2...kali ani ku gunakan lure rapala TD7 dan cast secara samar2 disebabkan terlalu gelap dan akhirnya kena strike jua uleh barab, nyaman jua hati walaupun kecundang pada mula2nya hehe...manakala Jun, Mahadir dan kawannya belum ada rezeki...sabar saja next tym lagi mencuba andangnya tu...lain kali bawa lure atu cukup2 ah hehe...

1 comment:

  1. salam..kepada yg minat sebarau / barab ..boleh tgok design2 tshirt sebarau yg saya buat di blog saya..tmkasih

    ReplyDelete