Sunday, January 31, 2010

LESEN PERTAMA DAN KE2 ASMADI & LESEN PERTAMA ADAM(GMT13 ANGLERS) @ LUBOK JELING-JELING

Ahad 31.1.2010 petang jam 5 Aku, Asmadi dan salah seorang dari GMT13 Anglers iaitu Adam turun mendalak di satu spot yang kami panggil lubok jeling-jeling hehe...Setibanya kami disana masing2 memasang lure yang mana aku menggunakan eupro superior frog, Asmadi dan Adam menggunakan popper scum frog hitam. Nasib nda menyebelahi aku ptg atu yang mana 4x misscal saja cuma Asmadi dan Adam saja yang bernasib baik yang mana Asmadi baru tah renew lesen dalaknya kali ani belurih 2 ekong dalak merupakan 1st dan 2nd dalak baginya manakala Adam belurih sekong dalak merupakan 1st lesen dalaknya.Gayanya tadi ptg atu aku cuma jadi jurugambar saja kali bah hehe....sebelah pagi udah membarab.1st strike Asmadi renew udah dalak pertamanya tahun ani alum lama selepas Adam misscal lure yang digunakan adalah popper scum frog hitam.Selepas dalak pertama Asmadi alum lama dinaikkan baru tah Adam berhasil mendapatkan lesen pertamanya pakai lure popper scum frog hitam jua ni.Masih jua popper scum frog berhasil dengan dalak ke2 Asmadi membari jeling2 jua ulehnya eh yang aku ani misscal tah nganya tadi hehe...
Sebelum balik dalak yang diperolehi tadi kami release semula harap2 next mendalak success lagi. Tahniah Asmadi n Adam belesen udah kamu dua tuh sanang dah hati...

No comments:

Post a Comment