Friday, October 9, 2009

DALAK ATTACT @ SG KELAKAS

Jumaat 9.10.09 pagi, cuma Raimi saja yang turun memajal mendalak lapas2 keracunan uleh strike Dalak pertamanya. Ternyata memang rezekinya belurih Dalak saiz XL dan malar jua miscal pagi atu. Uleh kerana sorang saja masa atu terpaksa tah menggambar sendiri hehehe liat tuh nda full imagenya yang penting ani lesen ke2 nya udah.
Petangnya,

Ramai jua turun antara yang mendalak aku(Azlan), Madi, Zaki, Ahmad, Raimi dan Ronie yang sudah lama nda mendalak . Aku 2 kali ugat(terlapas) alum ada rezeki kali ani sabar saja yang mana masa atu aku, Zaki dan Raimi mendalak kekiri sungai manakala Madi, Ahmad dan Ronie mendalak kekanan sungai memang rezeki durang masa atu yang mana Madi menaikkan 3 ekor Dalak saizXL dan 2 ekor saja sempat digambar yang seekor lagi dibaginya arah Ronie. Sekali nda mau naik ketika Madi menggunakan lure spinnernya sampaikan tepusing hooknya atu kemungkinan ikan Barab yang menyambar mengikut daripada mainannya dan sebelum ani pun ia pernah mengalami kejadian yang sama Waallahualam...
Ahmad berjaya menaikkan 2 ekor Dalak saiz S dan M menggunakan lure scum frog dan spinner yang dibuatnya sendiri nda lagi payah membali tuh..

No comments:

Post a Comment