Sunday, February 15, 2009

BULAN2 DI LUBUK EHEM2.......

Kalau my bro cAsmadi memancing di Keramut manakala aku(Azlan),Madi dan Ahmad menduga dlubuk yg masih dlm trial masa ani selepas waktu bertugas kemarin jam 5.30ptg. Sebenarnya lubuk ani sudah kami cuba masa hari Jumaat ptg dan jenis ikan yg mendiami spot ani seperti dalak,karok,kali,bulan2,baung dan dipercayai adanya ikan tapah jua disini menurut sumber yg kami ketahui dari orang sana.





Misi kami kali ini menjejak sang bulan2 disebab daya juang dan akrobatiknya sudah lama nda dilihat dan dirasai dengan berumpankan udang siar $1-15, bulan2 pertama berjaya dinaikkan ulehku berat dlm 450grms di ikuti dengan 2nd strike cMadi bulan2 brt 700grms 3rd strike lagi dengan bulan2 brt 450grms dan akhir sekali Ahmad dengan baungnya brt dlm 300grms.



Kami jua ada bnyk kali miss hookup tau2 lee... mulut bulan2 ani bknnya taguh banar terpaksa dibiarkan ia mkn batah2 lapas atu baru strike hehehe...'Game on'.



Kesemua hasil yang diperolehi kami release balik Alhamdulillah misi kami kali ini berjaya dan kesemua ikan dilepaskan dengan selamat.

No comments:

Post a Comment