Tuesday, January 27, 2009

DALAK GONG XI FA CHAI PADA HARI KEDUA@TANJUNG MAYA MENJERIT

Dalak Adventure pada hari kedua pada 26.1.2009 disebelah pagi ketika perayaan tahun baru Cina kami aturkan di kawasan pendalaman iaitu di Kg Binutan diantara yg beraksi masa atu cuma kami bertiga diantaranya Aku(Azlan),Fadli dan Ahmad(my bro) yg sudah lama tidak beraksi.Rezeki belum menyebelahi kami pada pagi atu dan kami berpindah kespot yg seterusnya iaitu dikawasan padi Kg Layong, pun jua nasib yang sama sehinggalah jam 2ptg kami balik kerumah untuk merehatkan badan buat seketika.




Setelah puas berehat dirumah jam 4 ptg kami pun kespot seterusnya iaitu cuma dikawasan sekitar Kg Tanjung Maya saja. Setibanya kami disana tanpa membuang waktu Cfadli yg memang hantu dalak sejak 2 tahun lalu pun terus melontarkan scum frognya ketempat strategy,memang ada penghuninya yg menyambar scum frog milik Fadli tetapi terlepas peluang sehingga lah beberapa kali akhirnya ia berjaya menaikan dalak junior berat sekitar 200grms saja.





Setelah itu disusuli dengan aksi ku menaikan dalak berat dalam 300grms pun jua beberapa kali terlepas peluang menewaskan dalak size besar dan selepas atu Fadli sekali lagi menewaskan dalak berat 300grms dan dalak ketiga pun sama beratnya 300grms jua. Malangnya my bro Ahmad yang baru turun beberapa kali jua tewas dengan dalak disana tetapi my bro cukup puas hati dengan tentangan yg diberikan oleh pemangsa pada masa atu.

Thanks to Fadli yg banyak memberi tunjuk ajar tips menjinakan dalak ani dan jua yg sponsor Katak Free(Scum frog) harap2 kalau ada lagi mintaku tuh........hehehe

No comments:

Post a Comment